• Paper bag
    0 Kč
      0

obchodní podmínky

Newsletter
Váš e-mail:

 

Provozovatelem tohoto internetového obchodu je firma T-Bone s.r.o. a jeho provozování se řídí těmito obchodními podmínkami.

  • KONTAKTY

Pokud nás potřebujete z jakýchkoliv důvodů kontaktovat využijte náš kontaktní formulář, případně email eshop@cartoon.cz. Pokud chcete kontaktovat také nejaky z našich kamenných obchodů, jděte do sekce kontakt.

Pokud chcete zboží vyzkoušet a vychutnat si klasické nakupování, ne jen “klikání” a přidávání do virtuální tašky, vidět vše “naživo” - navštivte některou z našich kamenných provozoven:

obchod Panská 7/890, Praha 1, 110 00

- více info v sekci naše obchody

Pokud si zde jen vybíráte a rozhodnete si jít vyhlédnuté zboží koupit přímo do jednoho z našich obchodů, o dostupnosti vyhlédnutého zboží na konkrétní provozovně se předem ujistěte nejlépe telefonicky ať si ušetříte zbytečnou cestu v případě, že bude zboží momentálně vyprodané nebo na cestě na jiný sklad.

  • OBJEDNÁVKA, ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Při objednávání na našem eshopu postupujte ve výběru zboží podle kategorií, případně filtrů až na stránku vlastního produktu kde vyberte požadovanou velikost. Při pouhém přejetí myší  nebo kliknutí na vybranou velikost se Vám zobrazí informace ohledně dostupnosti zboží. Pokud je zboží skladem, označte kliknutím vybranou velikost a klikněte na tlačítko přidání do “nákupní tašky” dále jen “tašky” (nepoužíváme “nákupní koš”, protože nejsme žádný šílený “hypermarket” :-)) Poté si zvolte ve zvýrazněném okně jestli chcete pokračovat ve výběru dalšího zboží, nebo chcete přímo přejít do nákupní tašky a dokončit nákup. V případě pokračování nákupu postupujte jako u předchozí položky. Všechny vybrané produkty se budou do tašky postupně vkládat v počtu jednoho ks. Pro kontrolu Vašeho nákupu, případně odeslání objednávky klikněte na ikonu tašky v pravé horní části obrazovky. Objeví se Vám obsah Vaší tašky, s cenami za jednotlivé položky a celkovou cenou za nákup, ve které můžete libovolně produkty mazat, nebo změnit počet požadovaných kusů jednotlivých produktů. Po potvrzení Vašeho výběru pokračujte k zadání kontaktních a dodacích údajú /v případě že jste již registrováni se přihlašte/, poté k výbětu dopravy a způsobu doručení. Pak už jen zbývá objednávku se zadanými údaji finálně potvrdit a na zboží si počkat až bude doručeno. 

V případě že odešlete objednávku do 12h dopoledne, objednávka ve většině případů odejde ještě týž den a druhý den už Vám zvolený dopravce zvoní u dveří. (u České pošty jsou doby dodaní delší)

V případě osobního odběru si můžete na příslušném obchodě vyzvednout ihned po potvrzení emailem že je objednávka k vyzvednutí. Objednané zboží k osobnímu odběru bude na provozovně rezervováno do druhého dne, poté bude objednávka zrušena. 

Od odeslání objednávky se tato objednávka stává závaznou a lze ji zrušit do 12ti hodin následujícího dne - pokud již nebyla odeslána dopravci... zrušení objednávky můžete oznámit na email eshop@cartoon.cz

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinnen informovat prodejce na email vraceni@cartoon.cz, v zákonné lhůtě zboží odeslat s originálem nákupního dokladu na adresu: obchod Panská 7/890, Praha 1, 110 00. Zásilku doporučujeme pojistit, nebo poslat DOPORUČENĚ - za případnou ztrátu či chybné doručení vracené zásilky neneseme odpovědnost, za dopravu zboží zpět je zodpovědný zákazník! V žádném případě NEPOSÍLEJTE zásilky zpět “na dobírku”, tyto zásilky nebudou převzaty a vrátí se vám zpět...

Rozhodne-li se zákazník zboží vrátit, musí vrátit zboží nepoužité, nepoškozené, s originálními visačkami, neponičeným obalem (zboží ale může být vybaleno a vyzkoušeno) a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím pokud byly tyto věci součástí dodávky). Pokud bude zboží používané, nekompletní, nebude zákazníkovi vrácena plná kupní cena zboží, a bude stržena adekvátní část. V případě, že bude zboží vráceno poškozené, znečištěné a viditelně používané, může se stržená část rovnat i kupní ceně zboží - záleží na stavu vráceného zboží a "zůstatkové hodnotě". 

Pokud zákazník se zbožím získal jakýkoliv bonus, nebo dárek, který se váže k objednávce /např. když bude akce "k bundě triko zdarma", případně se bude dárek vztahovat k objednávce o určité výši/  je povinen při odstoupení od smlouvy vrátit zásilku kompletní, i s tímto bonusem nebo dárkem - jinak bude maloobchodní cena dárku či hodnota bonusu stržena zákazníkovi z vracené částky.

V případě, že zákazník vrací část zboží z objednávky u které využil dopravu zdarma protože splnil minimální částku pro dopravu zdarma /a nebyla mu fakturována doprava/ a při akceptování vráceného zboží by nová - redukovaná objednávka kleska pod tuto částku, bude částka za dopravu odečtena z vracené částky dle aktuálního ceníku uvedeného na stránkách eshopu. 

Peníze vracíme bankovním převodem, proto je nutné do emailu k vrácení zboží uvést pečlivě číslo účtu na který chcete peníze vrátit.  

Dopravu zboží od zákazníka na provozovnu hradí vždy zákazník a peníze za tuto část dopravy nebudou prodejcem uhrazeny!!!

  • REKLAMACE

V našem obchodě poskytujeme záruku na veškeré zboží dle zákona 24 měsíců. Vyjímkou jsou vybrané a označené výrobky s prodlouženou zárukou např od firmy EASTPAK, kde je poskytována VÝROBCEM na většinu výrobků prodloužená záruka - 30 let - viz níže. Po uplynutí lhůty zákonné záruky 24 měsíců je potřeba záruku uplatňovat pouze u výrobce a pouze přes jeho systém vyřizování reklamací popsaný na http://www.eastpak.com/eu-en/warranty/ kde jsou také příslušné formuláře ke stažení. S reklamací Vám v případě jazykové bariéry nebo jiných komplikací také rádi poradí zaměstnanci našich prodejny obchod Panska 7, kteří Vám pomůžou s vyřízením reklamace EASTPAK - pomůžou vyřídit nezbytné dokumenty, a dají Vám nezbytné kontakty. Veškeré náklady spojené s vyřízením této nadstandartní záruky si však hradí sám zákazník (většinou se jedná o náklady na dopravu a pojištění při poslání do zahraničního reklamačního centra centra).
Naše firma NENESE ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA VYŘÍZENÍ A VÝSLEDEK reklamačního řízení s firmou Eastpak týkající se rozšířené záruky která je poskytnuta výrobcem!

Pro uplatnění běžné reklamace zboží zakoupeného v našem eshopu, je nutné pouze doručit zboží na prodejnu v Panské 7 s přiloženým nákupním dokladem a popisem závady (nezapomeňte zde také uvést Váš kontakt). Zboží řádně zabalte, aby nebylo při přepravě poškozeno a odešlete jej na adresu : obchod, Panská 7/890, Praha 1, 110 00. Zásilku s reklamací doporučujeme podle hodnoty zásilky pojistit, nebo poslat aspoň DOPORUČENĚ. Za případnou ztrátu či poškození při přepravě na cestě k nám neručíme. Po obdržení bude reklamace bez zbytečných odkladů odborně posouzena a vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů.

V případě, že bude závada shledána odstranitelnou, bude v nejkratší možné lhůtě (nejdéle do 30ti dnů) odstraněna, pokud bude vada shledána neodstranitelnou, neopravitelnou, ale nebude bránit v přádném užívání výrobku máte nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny výrobku, nebo Vám bude zboží vyměněno za nové, bezvadné, případně Vám bude vrácena pořizovací cena zboží - toto rozhodnutí je jen na Vás. budeme se snažit Vám při jakékoliv reklamaci vyjít vstříc a co nejlépe ji vyřídit.

Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší lhůtě. Vyřízení reklamace může trvat maximálně 30 dnů, v případě dohody je možné lhůtu se souhlasem zákazníka prodloužit - ale pouze ve složitějších případech.

Dvouletá (24 měcíční) záruční lhůta se vztahuje na:

Výrobní vady, vady materálu a jeho zpracování. To znamená, že se vztahuje např. na prasklé přezky, rozbité zipy /nikoli na zipy přetěžované, mechanicky poškozené nebo poškozené zákazníkem), vady ve tkaní materiálu, barevné rozdíly na jednotlivých částech výrobku,  prasklé/rozpárané švy, prasklé přezky, patenty a podobné defekty. Prodáváme velmi kvalitní výrobky a máme velmi pečlivou výstupní kontrolu v továrnách i skladech, ale může se stát že se některá z vad nebo jim podobná na výrobku vyskytne...
Většinu reklamací konzultujeme s oddělením kvality výrobce, případně reklamaci vyřizuje výrobce přímo aby byl azajištěna co největší objektivita.

 

Záruka se nevztahuje na:

Bežné opotřebení (například prodření materiálu kalhot mezi nohama, ošlapání podrážek, vyšisování barvy používáním výrobku, vyšisování sluncem, ušpinění). 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím výrobku.

Záruka se nevztahuje na úmysné ani neúmyslné poškození výrobku - např. proříznutí, poškrábání, obarvení, odbarvení, roztržení, propálení, poleptání kyselinou nebo žiravinou /třeba Savo nebo jiný odbarvovací, čistící prostředek/, proříznutí podrážky, prodření stélky na patě způsobené většinou nesprávným výběrem typu či velikosti obuvi atd...

Záruka se také nevztahuje na vady způsobené zanedbáním doporučené údržby, nebo jejím špatným provedením. Na každém výrobku je již z výroby bílý štítek na kterém jsou uvedeny mezinárodními piktogramy způsoby doporučené údržby výrobku. Při jejich nedodržení může dojít také k poškození na které se záruka nevztahuje.

Doporučená údržba výrobků:

  • Textil prát na 40st. pokud není na originálním štítku uvedeno jinak
  • Nebělit, nečistit chemicky pokud to není na originálním štítku doporučeno 
  • Barevný textil prát odděleně, v kvalitních pracích prostředcích na barevný, nebo černý textil - prodloužíte tím barevnost výrobků
  • Kalhoty je nutné prát naruby!!!, se zapnutým zipem, vyvarujete se tak poškození při praní a ždímání - vznikají tím na materálu světlejší odřené pruhy. Denim v úpravě  “rigid” nebo “rinsed” většinou při prvních praních barví, je proto nutné tyto kalhoty prát odděleně! Tmavý denim může bajímečně obarvit i světlou obuv které s e lícovou stranou dotýká (obzvlášt k tomu může dojít ve vlhkých, deštivých podmínkách)
  • Textil neprat v příliš naplněné pračce aby měl volný pohyb. Pokud je pračka přeplněna, můžou se výrobky poškodit dlouhodobým třením třeba o dveře či těsnění pračky. Volný pohyb je také důležitý pro to, aby se prací prostředek řádně a rovnoměrně rozpustil a neulpíval po celou dobu praní v záhybech látky, mohl by jí během praní vybělit.
  • Všechny výrobky žehlit naruby, vyhýbat se potisku či výšivce
  • Obuv často měňte a dbejte na to, aby stačila mezi používáním vyschnout
  • Velikost obuvi volíme takovou, aby byla noha v botě pevně fixovaná a nedocházelo k prodření výstelky na patě a neůměrnému zatížení obuvi a následnému poškození
  • Nevhodně zvolený druh, barva či velikost  nemohou být důvodem k reklamaci

Dbejte na dodržování obrázkových symbolů doporučené údržby vyobrazených na každém výrobku !!! Zabráníte tím poškození výrobku nesprávou údržnou a prodloužíte jeho trvanlivost

  • PRÁVO NA ZMĚNU CEN a parametrů zboží

Jako provozovatel eshopu a kamenných obchodů si vyhrazujeme právo bez předchozího upozornění na změnu ceny před potvrzením objednávky, její zvýšení či snížení a to v závislosti na aktuálních podmínkách, obchodní strategii, vývoji kurzu zahraničních měn a změně cen od našich dodavatelů. (Pokud by byla změna ceny byla provedena v již potvrzené objednávce z důvodu navýšení ceny dodavatelem nemusí zákazník cenu akceptovat a z tohoto důvodu od kupní smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv sankcí)
Právo na změny si vyhrazujeme i v případě parametrů zboží, platí stejná pravidla jako při změně ceny, viz výše.
Naše kamenné obchody i tento eshop jsou oddělené provozovny - ceny se mohou na jednotlivých provozovnách lišit a jejich rozdíly jsou nevymahatelné! 

  • CHYBNÉ INFORMACE V ESHOPU

I při naší veškeré snaze o přesnost a aktuálnost údajů uvedených v e-shopu, se může stát, že vznikne chyba vinou lidkého faktoru, nebo že se data “pomíchají” a objeví se chyba v popisu zboží, dostupnosti, názvu zboží, jeho technické specifikaci, obrázku, barvě, velikosti, ceně zboží nebo u jiného údaje uvedeného u zboží. Není v našich silách plně garantovat 100% správnost uvedených ůdajů které přebíráme od výrobců, případně distributorů. Nicmémě za správnost údajů neseme zodpovědnost, proto můžete využít kdykoli 14ti denní lhůty pro vrácení zboží pokud by se Vám rozdíly zdály natolik dramatické že byste Vámi objednané zboží nechtěli... Vyhrazujeme si také právo chyb a překlepů, a právo aktualizace údajů u zboží v e-shopu bez předchozího upozornění. 

  • OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU

 Svou registrací zákazník dává souhlas s obchodními podmínkami a souhlas k zasílání novinek a informací o akcích týkajících se aktivit firmy T-Bone sro. Kdykoliv se může ze seznamu odhlásit zasláním emailu na adresu eshop@cartoon.cz . Na email ze kterého pošlete tuto žádost o odhlášení již nebudou tyto zprávy zasílány.
Zákazník se také může nechat kompletně vymazat ze zákaznické databáze do které se registroval, pokud nebyla na jeho účet vystavena žádná faktura či dobropis. Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje které jste mu při registraci poskytli nepředá třetí straně.

Zákazník ale souhlasí s předáním nutných osobních údaju dopravci v případě objednávky dopravy zboží (jméno, adresa, telefon). 
 

  • PROVOZOVATEL

T-bone s.r.o. se sídlem Rubeška 383/4, Praha 9, 190 00. Jedná se pouze o sídlo firmy - na této adrese nebude poskytnut žádný zákaznický servis, porada, vyřízena reklamace atd...Na tuto adresu nezasílejte ani žádné zásilky, budou vráceny...

Pro kontakt s naší firmou použijte sekci kontakty...

 

PODMÍNKY AKCE KACHNA:

(Platnost akce KACHNA musí bý oznámena, akce neprobíhá po neomezený čas. Akci vyhlašujeme vždy na úvodní stránce v aktualitách a na naší FB stránce)

 

Vyberete si 3 věci a tu nejlevnější věc dostanete za 1,- “kačku, kachnu”, tedy za 1,- kč...

Vyberete si např mikinu za 1990, kalhoty za 1890,- a ještě jedny kahoty za 1990, tak kalhoty co stály 1890,- dostanete jen za 1,- kč. Pokud budou všechny 3 věci za stejnou cenu, jedna z nich prostě bude za 1,- kč.

Akce platí jak pro kamennou prodejnu v Panské 7, tak pro eshop www.cartoon-shop.cz,kde je nutné do poznámky k objednávce napsat heslo “AKCE KACHNA” poté bude sleva započtena - objeví se Vám ale až v potvrzení dostupnosti a potvrzení objednávky (nikoli v prvním automatickém emailu, který jen informuje o odesláni objednávky). 

Vztahuje se pouze na položky SKLADEM, nikoli "na dotaz" a nelze v akci věci co nejsou skladem objednávat.

!!! Akce se vztahuje pouze na nezlevněné věci, pokud nějaká ze třech vybraných věcí bude již zlevněná, počítá se do akce původní CENA PŘED SLEVOU!!! Pokud budou zlevněné 2 věci - také se počítá cena před slevou, pokud si někdo vybere 3 již zlevněné věci - platí zlevněné ceny, akce nelze uplatnit!!!

Akci nelze uplatnit ani na bazar a jiné výprodeje či akce.

Můžete se domluvit s kamarádama, mámama, tátama, manželkama, milenkama atd.... jako vždycky.

Upozorňujeme, že nelze vracet jednotlivé kusy zakoupené v této akci jak na prodejně, tak na eshopu a žádat vrácení peněz za jednotlivé položky! Můžete vrátit do 14 ti dnů v souladu se zákonem pouze celou zásilku zakoupenou na eshopu, případně můžeme věc vyměnit pokud třeba neodpovídá velikost, nebo barva, nebo za to chcete něco jiného z naší nabídky... Každý případ budeme řešit individuálně, obraťte se na nás co nejdříve v případě jakýchkoli problémů, a věříme že vše vyřešíme jako obvykle k Vaší spokojenosti :-) emaily pro kontakt - obchod@cartoon.cz, nebo eshop@cartoon.cz, nebo tel: 224 267 486

Jelikož tato akce bývá velmi oblíbená a úspěšná, stane se vyjímečně, že momentální dostupnost jednotlivých velikostí nebude aktuální protože nestíháme eshop aktualizovat a odepisovat prodané položky - pokud by toto nastalo, budeme Vás kontaktovat...

Provozováno naProvozováno na systému NetShops